توصیه های معمول برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک چه هستند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

توصیه های معمول برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک چه هستندتوصیه های معمول برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک چه هستند؟ سندرم نفروتیک سخت برای درمان و آسان به عود است، بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به این بیماری آنها باید توجه بالا به هر جنبه ای از زندگی خود پرداخت.

سیالات و تغذیه

ایجاد تعادل سدیم منفی کاهش ادم، احتمالا به عنوان بیماری زمینه ای درمان می شود و یا به عنوان التهاب کلیه آرامی حل کمک خواهد کرد. بیماران باید مصرف سدیم خود را به 3 گرم در روز محدود، و ممکن است نیاز به محدود کردن مصرف مایعات (به کمتر از حدود 1.5 L در هر روز).

دیورتیک ها

دیورتیک ها مورد توجه مدیریت پزشکی. با این حال، هیچ مدرکی وجود ندارد تا راهنمای انتخاب مواد مخدر و یا دوز وجود دارد. بر اساس نظر کارشناسان، ادرار زیاد باید برای از دست دادن وزن هدف از شماره 1 تا 2 پوند (0.5 تا 1 کیلوگرم) در هر day3 برای جلوگیری از اختلالات شکست و یا الکترولیت کلیه حاد هدف.

مهار کننده های ACE

آنزیم مهار کننده های تبدیل کننده آنژیوتانسین (ACE) نشان داده شده است به منظور کاهش پروتئینوری و کاهش خطر پیشرفت به بیماری کلیوی در افراد مبتلا به سندرم نفروتیک.

البومین

آلبومین تزریقی مطرح شده است برای کمک به دیورز، چون ادم ممکن است توسط هیپوآلبومینمی و در نتیجه فشار oncotic ایجاد می شود. با این حال، هیچ مدرکی وجود ندارد تا نشان دهد بهره مندی از درمان با آلبومین، 18 و عوارض جانبی، مانند فشار خون بالا و یا ادم ریوی، و همچنین به عنوان هزینه بالا، محدود استفاده از آن وجود دارد.

به جز جنبه فوق، افراد مبتلا به سندرم نفروتیک همچنین باید یک رژیم غذایی صنوبر را و به شکل یک عادت زندگی سالم تحت ساخت و ساز از دکتر خود.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان سندرم نفروتیک، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم و یا تماس با ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com

http://www.kidney-treatment.org/nephrotic-syndrome-treatment/1522.html





:: برچسب‌ها: درمان سندرم نفروتیک، سندرم نفروتیک، توصیه معمول برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: